Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden?
Je bestelling wordt op werkdagen binnen 24 uur naar je toegestuurd.

Zijn alle artikelen altijd op voorraad?
Ja. De artikelen in de webshop zijn gebaseerd op actuele voorraad. Producten kunnen snel uitverkocht raken omdat alle items uniek zijn. Voor specifieke wensen of vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@gecko-shop.nl.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Het product wordt zorgvuldig verpakt en met PostNL naar je toegestuurd. Indien gewenst verpakken en verzenden wij je bestelling in een geschenkverpakking. Dat kun je in de winkelwagen aangeven door “cadeauservice” aan te vinken.

Hoe weet ik dat ik de juiste maat ring bestel?
In het overzicht op onze website kun je een maattabel vinden waarop uitgelegd staat hoe je de juiste maat zelf kunt opmeten. Alle producten zijn handmatig vervaardigd, er kunnen daardoor kleine verschillen zijn.

Van welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruik maken?
Je kunt bij ons gebruik maken van IDEAL. Bij verzending binnen Nederland zijn de prijzen inclusief verzendkosten en inclusief BTW, verder zijn er geen bijkomende kosten. Bij verzending naar andere landen worden verzendkosten in rekening gebracht. Zodra je betaling gedaan is wordt je bestelling in gang gezet en uitgeleverd.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn product?
Wij streven naar een hoog klant-tevredenheidsniveau. Wij zijn je daarom graag van dienst als je op enige wijze ontevreden bent over het geleverde product. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via info@gecko-shop.nl.

Is het mogelijk producten persoonlijk te bekijken?
Het is niet mogelijk om producten te komen bekijken. Het vermelde adres op onze website dient uitsluitend als correspondentieadres. Op die locatie zijn geen van onze producten aanwezig, deze zijn elders opgeslagen. Wel kun je onze producten bekijken op evenementen of beurzen waar wij aan deelnemen. Informatie hierover delen wij via onze BLOG, Facebook en Twitter.